2016/11/14

VIGYÁZZ MIT GONDOLSZ MAGADRÓL!


Hiszed, vagy sem – elcsépelt frázisnak hallatszik vagy sem: de a gondolataidnak óriási ereje van! 
Lényegében az vagy, amit gondolsz magadról! 
Testi-lelki jólétedet, közérzetedet, kapcsolataidat – az egész életedet befolyásolhatja, éppen miként vélekedsz magadról.

Belső vívódások

Belső párbeszédeink hatással vannak cselekedeteinkre – tudatalattink képes számtalan egyidejű információt feldolgozni, majd mintegy „beprogramozni” életünket örömre, vagy bánatra, sikerre vagy kudarcra. 
Mi pedig ennek megfelelően szavakba öntjük az éppen aktuális állapotunkat – de egyáltalán nem mindegy, hogy milyen jelzőkkel illetjük pillanatnyi élethelyzetünket.

Épít, vagy rombol

Igen. Minden gondolat, és minden kimondott szó - képes megváltoztatni az életed. Képes arra, hogy kirángasson a legmélyebb gödörből, éppúgy ahogy képes lerombolni mindazt, amit addig felépítettél.

Hogyan építhetsz?

Gondolj magadra szeretettel! Beszélj magadról elismeréssel! Hidd és gondold, hogy Te bármire képes vagy, változtasd meg a gondolataidat, változtasd meg a szavaidat – és megváltozik az életed is!

Néhány példa


Amit most gondolsz
Amit gondolnod kell helyette
„Mindig csak a gondok – teljesen belefásultam”
„ Szeretem az új kihívásokat”
„Képtelen vagyok rá!”
„Megpróbálom, érzem sikerülni fog”
„Nem akarok változást”
„A változás jó – izgalmas, nekem való”
„Ilyen testalkattal esélyem sincs”
„Egyedi vagyok, és különleges…”
„Nem tudom elengedni! Nem hagyhat el! Ő csak az enyém!”
„ Nem érdemli meg, hogy belebetegedjek a hiányába. Erős vagyok, és képes vagyok túllépni a hiányán!”
„Nekem soha nem lesz annyi pénzem, hogy elmenjek nyaralni”
„ Dolgozom – és képes vagyok annyit félretenni, hogy lelkiismeret furdalás nélkül nyaralásra költsem”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése