2013/04/29

1 ÉVES LETTEM ÉN

ÉLETRECEPTEK

 

A nevem: ÉLETRECEPTEK

Ma van a születésnapom.
Nem fogok számokkal, és unalmas adatokkal dobálózni. Csak röviden összefoglalom ki vagyok.
Blog-magazinként láttam meg a napvilágot - egy évvel ezelőtt 2012.04.29-én. Dacból születtem. Ugyanis meguntam, hogy írásaim a fiók alján végezzék, mások által olvasatlanul.
Nagy örömömre szinte naponta frissül a tartalmam, és naponta sokan felkeresnek. Szeretem a finom ételeket friss alapanyagokból elkészíteni, szeretem tudni, hogy melyik alapanyag milyen hatással van a szervezetemre. Ezt hetente rendszeresen meg is osztom veletek a HETI ÍZPRÓBA keretein belül. Van, hogy szóvá teszem a világ visszásságairól alkotott véleményemet - NONSZENSZ, hogy mi minden megtörténhet. Szívesen olvasom mások bölcs gondolatait - a LÉLEKÁPOLÓ GONDOLATOK mások számára is adhat némi útbaigazítást az élet labirintusában. Persze kíváncsi vagyok a mások véleményére is - a VITA-TÉMA alkalmat biztosít arra, hogy megosszátok velem és a nagyvilággal mit is gondoltok valójában. Péntekenként pedig az EGÉSZSÉGPÉNTEK-ben fontos információkat olvashattok mindenről, ami az egészségünkkel kapcsolatos.


Köszönöm a sok biztatást, a pozitív visszajelzéseket - azt, hogy sokan ismeretlenül is bizalmat szavaztatok Nekem. Kérlek maradjatok továbbra is az Olvasóim  - mindenkit szeretettel , és sok új témával várok.
Üdvözlet mindenkinek: Faar Ida

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése